quarta-feira, 1 de dezembro de 2010

Vamp Vamp Vamp
SuG


Shin sadame nagashi me no Ms. Fakefur Chapter kara no Story
Spunky na shita kokoro kakusa zu sekirara ni sou tanoshimi masho u


Ah Ah Beats me Beats me Like a virgin
No No Cut it out, Hang on a sec.
Ah Ah Hold me Hold me Kiss me Baby
No No Give it time Dance with me


I Luv u
Hiasobi no taboo itazura na amai kotoba
My sweetest darlin you ready crazy for ME??
Koi no wana hamara seru wa (yeah)


Mimimoto de sasayaku no (I'm not sleepy) hajirai nugui kire nu Sign
Play Boy no kimi nara wakaru desho ? Sekirara ni sou " Play once more again "


Ah Ah Beats me Beats me Like a virgin
No No Cut it out, Hang on a sec.
Ah Ah Hold me Hold me Kiss me Baby
No No Give it time Dance with me


Limitation game
Motto misete ne? koukai ni igamu kao o
My royal pussy ichido kuwae tara mou nidoto hanase nai wa (yeah)


Murder rap! So hot na drug tune
Mata trap so bad na end "soon"
Mata happy na love song kitai shi ten no? Itsumade Gentle no furi shi ten no?
Please take off! Not take care of you.one sentence goto ni afureru juice
Marude muse, hitsuji? No sakuhin ka masu kono yoru ni toikakeru. What is Love?


Oh shit, holy cow. But she's very foxy.
Who spits against heaven, it falls in his face
I am obsessed with you. (Beaty opens locked doors.)


I Luv u
Hiasobi no taboo itazura na amai kotoba
My sweetest darlin you ready crazy for me?
Koi no wana hamara seru wa (yeah)


Limitation game
Motto misete ne? Koukai ni igamu kao o
My royal pussy ichido kuwae tara, mou nidoto hanase nai wa
Sou kokoro made mushiban de ku no. Ah

Nenhum comentário:

Postar um comentário